divendres, 9 de gener del 2015

Divendres 9 de gener inauguració a l'Heliogàbal





La gent d'aquesta emblema que és, de la música en directe a garitos i antros, sobretot d'allò més indi, hipster i barcelonauta de Barcelona, l'Heliogàbal, m'han concedit l'honor de presentar-hi una exposició. A la vegada, que un dels grans projectes que més pes estan agafant en el meu dia dia sigui el de retrats de músics en directe no em deixa molta alternativa i fa que allò que hi presenti encaixi d'una manera especial amb l'espai. 

Entre el que s'hi podrà veure trobarem músics del recentment conclòs cicle de concerts Ronda en la seva cinquena edició que organitza el mateix equip de l'Heliogàbal en diferents sales com el Be cool  o La Fontana, alguna cosa que hagi passat en una sessió Delicatessen a la Fabrica Damm de Barcelona i com no de l'impagable i sempre magnífic Hot Blues d'Igualada.

En el cartell Jordi Erra, bateria dels Furguson en un concert celebrat a La Bastida d'aquest passat 2014 on també hi van participar els Da Souza.


________________________
Nota: aquest cartell ha estat el que es va utilitzar per la promoció a través de facebook i aquest post havia de sortir el divendres al matí ja que així vaig intentar-ho programar a través dels mecanismes de blogger, cosa que no va reixir i ara he pogut corregir. Ben aviat us faig cinc cèntims de com va anar tot. Gràcies i fins aviat! (Xavi).

Ja veieu que m'he esmerçat a disposar els enllaços de tot de gent que ha estat relacionada amb el que he presentat i he aprés a fer obrir els enllaços en finestres noves a través de l'HTML m'he informat en aquest enllaç de com fer-ho!