divendres, 20 de febrer del 2015

Programat el curs de retrat a l'Agrupació d'Aquarel·listes de Catalunya


Tinc el goig de comunicar-vos que a través de l'Agrupació d'Aquarel·listes de Catalunya hem programat pel mes de març un petit curs monogràfic sobre el retrat impartit per mi mateix. Titulat "El retrat. Estratègies a través de l'aquarel·la" la meva intenció és servir als participants dels mecanismes i maneres de solucionar aquest gran tema dins de l'àmbit artistic figuratiu. És parlarà de dibuix i expresivitat i de color i llenguatge.

La proposta del curs tal com indica el cartell planteja el retrat com a experiència, procés de diàleg i observació del present. Què i com veure un rostre, una mirada o una expresió.

Estic molt content que la meva experiència en el retrat estigui passant en aquests moments per la possibilitat de compartir el meu trajecte en aquest àmbit i que això sigui així en un entorn, el de l'Agrupació, tan especial per l'aquarel·la i el panorama artístic de Catalunya.

A la vegada també vull donar les gràcies al Hot Blues per haver-me acollit tantes vegades a dibuixar en els seus directes, on ha nascut tot això, i sobretot per com ho han fet. Sentir que allò que fas té algun valor i trobar-te acompanyat fa que persistir en un projecte, a vegades amb un final difús, sigui més fàcil i sobretot agradable.