dimarts, 2 de juny del 2015

Sessió de model dins els Tallers Oberts de Poble Nou





Des d'Igualada estant sovint notes la petita distància que hi ha fins a Barcelona i el bullir d'activitats que tan gustosament s'hi pot gaudir. Sempre m'hi ha facinat el teixit cultural i sempre n'he volgut formar part. Han estat moltes vegades que aquest no dormir-hi no m'hi ha deixat llevar.

No obstant darrerament estic aconseguint formar-ne part i això em satisfà i em fa creixer a molts nivells. Ja sabeu que estic programant cursos de retrat a l'Agrupació d'Aquarel·listes de Catalunya sobretot gràcies a la persistència amb el projecte "Live Portraits" realitzant retrats de músics en els seus concerts i que t'han m'ha fet evolucionar. També ha estat gràcies a aquest projecte que m'he acostat a la Sala Ramona, un petit espai de creació de Poble Nou molt proper a la múscia i on també hi ha una gran tasca entorn a l'obra gràfica i el gravat.

Parlant amb aquest magnífic grup em van brindar l'oportunitat de programar un taller dins dels Tallers Oberts del Poble Nou. Així doncs serà aquest dissabte 6 de juny que conduïré una sessió de model al natural a l'aquarel·la.

Veurem quins són els recursos que ens aporta l'aquarel·la, l'aigua i els elements aquarel·lables per enfocar  i resoldre la figura humana.

Just fa uns dies que en vaig realitzar uns apunts al Cercle Artístic de Sant Lluc de Barcelona, us en deixo una mostra per anar-nos ambientant.

Si voleu participar podeu inscriure'us al correu creacioamistat14@gmail.com 
(aquest correu ha estat corregit, fixa't-hi si és que el vas utilitzar el primer dia, gràcies i disculpa)

La inscripció són 25 euros, model inclós.